Monthly favourites (August)

Γεια σας- γεια σας!
Επιτέλους είμαι και πάλι κοντά σας! Είμαι ακόμη διακοπές με κάποιους φίλους και το ιντερνετ μόνο καλό δεν είναι ωστόσο θα κάνω ο,τι μπορώ για να ανεβάζω συχνά!
Πριν ξεκινήσουμε θα ήθελα να μου γράψετε στα σχόλια
1. Αν θέλετε να δείτε το what's in my tablet γιατί παλιότερα σας είχα υποσχεθεί ένα τέτοιο άρθρο αλλά ποτέ δεν ανέβηκε
2. Πότε θα θέλατε να ξεκινήσουν τα back to school posts
3. Να μου προτείνετε ένα challenge για να κάνω με έναν φίλο μου! (Δυστυχώς δεν γίνεται να είναι βίντεο)

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν! Από τα τέλη Ιουλίου μέχρι σήμερα έχω μαζέψει 10 αγαπημένα τα οποία θα σας παρουσιάσω τώρα!


1ο αγαπημένο αυτά τα 2 Arizona τα οποία πρόσφατα βρήκα στον Βασιλόπουλο! Έχουν γεύσεις fruit punch και καρπούζι είναι πολύ δροσιστικά, τέλεια συντροφιά για την παραλία και αν πιείτε μια γουλιά θα θέλετε να τα καταβροχθήσετε (ή μάλλον καταπιείτε) με την μια!

Συνεχίζω με άλλο ένα δροσιστικό αγαπημένο και δεν είναι άλλο από το Ben&Jerry's Strawberry cheesecake! Γενικά μου αρέσουν όλες οι γεύσεις της συγκεκριμένης αμερικανικής εταιρείας την οποία μπορείτε να βρείτε στα ψυγεία algida! Ο λόγος που τα λατρεύω είναι γιατί περιλαμβάνουν ολόκληρα κομματάκια (μπισκότου, φράουλας, μπράουνι κ.τ.λ. αναλόγως την γεύση), είναι πολύ μαλακά και περιλαμβάνουν στη συσκευασία κουταλάκι που τα καθιστούν εύκολα στη μεταφορά!
 
 
 
Στην τελευταία μου βόλτα στα μαγαζιά αγόρασα τρία πολύ όμορφα κατά την γνώμη μου μπλουζάκια (όλα είναι crop tops) που τα έχω όλα καταβολευτεί και η τιμή τους είναι σε όλα κάτω των 10ευρώ!
Τα χρώματα δεν φαίνονται καλά..το πρώτο είναι μπορντό (καθόλου προς το μωβ), το δεύτερο ανοιχτό βεραμάν (teal) και το τρίτο πορτοκαλορόζ!
 Pull&Bear
 h&m

bershka
 
Μια καινούρια μου obsession είναι τα Temporary flash tatoos! Απίστευτα σχέδια και χρώματα, πολύ εύκολο να τα κάνεις (σαν τα τατουάζ-αυτοκόλλητα που κάναμε μικρές) και προσθέτουν τόση ομορφιά στο μαυρισμένο δέρμα! Τη συγκεκριμένη καρτέλα την πείρα από τα Oh la la! Το ένα και μοναδικό αρνητικο: χαλάνε με το θαλασσινό νερό!
 
 Υπέροχο αποσμητικό από την B.U. Μου το έκαναν δώρο μαζί με το αντίστοιχο άρωμα το οποίο μπορώ να πω πως δεν με ενθουσίασε όμως το αποσμητικό candy love είναι όλα τα λεφτά! Δεν το χρησιμοποιώ απευθείας στις μασχάλες γιατί προτιμώ ένα ειδικό από το φαρμακείο αλλά το χρησιμοποιώ ως refresher για μετά την παραλία ή για μια ανάλαφρη βόλτα καθώς το άρωμα του είναι ταυτόχρονα απαλό και μαγευτικό! Απλά τέλειο!
Ακόμη, λάτρεψα αυτό το μανό από τον KORRE! Τέλειο χρώμα για το καλοκαίρι και ταιριάζει τέλεια με το μαυρισμένο δέρμα! Δυστυχώς στην φωτογραφία που τράβηξα το χρώμα δεν φαίνεται καλά! Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η ciel glacial.
 

 
Τελευταία αγαπημένα είναι δύο βιβλία! Και τα δύο ανήκουν σε σειρές βιβλίων το πρώτο στην Κληρονομιά του Κοπέρνικου και το δεύτερο στα άπαντα του Σερλοκ Χολμς! Τα υπερλάτρεψα και τα 2 όπως και τα υπόλοιπα της σειράς εξάλλου και τα προτείνω στους λάτρεις του μυστηρίου και της περιπέτειας!
 
 
Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα Αυγούστου! Ελπίζω να σας έδωσα κάποιες καλές προτάσεις και να σας άρεσαν! Περιμένω σχόλια με αυτά που σας ρώτησα παραπάνω καθώς και την γνώμη σας για το σημερινό άρθρο!
Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο άρθρο που θα έχει να κάνει με...μαλλιά...
 
Αυτά από εμένα για σήμερα!
Φιλάκια πολλά<3
xoxo
Irene:)


6 σχόλια:

  1. Πρώτα απ' όλα να σου πω πως τα αγαπημένα Αυγούστου (αλλά δε θα 'πρεπε να είναι Ιουλίου??) ήταν τα καλύτερα!!!Λατρεύω επίσης τα Arizona Tee και αυτά που προτείνεις φαίνονται όντως πολύ δροσιστικά και γευστικά!!Υπέροχα crop tops,περισσότερο μου άρεσε το τρίτο!♥Με γεια σου!^^
    Και..τα flash tattoos είναι ό,τι πιο ωραίο κυκλοφορεί στην αγορά!!Έχω επισκεφθεί επίσης την Ρόδο και είναι ένα πολύ εντυπωσιακό νησί (κατά τη γνώμη μου),με πολλά ωραία μαγαζιά!Το Oh La La έχει φανταστικά κοσμήματα!!!

    Και τέλος,
    1.θα ήθελα να δω ένα άρθρο what's in my tablet;)
    2.ξεκίνησέ τα μόλις είσαι έτοιμη (γύρω στα τέλη Αυγούστου)
    3.θα σου πρότεινα το "the 7-Second Challenge",στο οποίο πρέπει να απαντήσεις σε ερωτήσεις μέσα σε 7 δευτερόλεπτα ή
    το "Guess the youtuber challenge",στο οποίο παίρνεις ένα σημείο από έναν/μία youtuber σε φωτογραφία και πρέπει ο άλλος να μαντέψει ποιος/α είναι.
    Σου προτείνω αυτά,αφού όπως είπες δεν γίνεται σε βίντεο και επίσης δεν μου 'ρχονται άλλα:(
    Ελπίζω να σε βοήθησα!!=)Φιλάκιαα!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ έχεις δίκιο θα έπρεπε να είναι Ιουλίου αλλά μιας και τα είχα συμπεριλάβει στα προηγούμενα αγαπημένα και μιας και πολλά προϊόντα τα δοκίμασα ή αγόρασα αυτό τον μήνα είπα να τα κάνω Αυγούστου! Τα arizona να τα δοκιμάσεις όπως και δήποτε! Επίσης σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και σε υπέρευχαριστώ για τις γνώμες και τις προτάσεις σου θα τις λάβω υπόψιν μου πάρα πολύ!!♥
      Με βοήθησες πραγματικά ΠΑΡΑ πολύ!!♡
      Φιλάκια πολλά!:))


      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα !! :ο Ειδικά τα arizona μου έκαναν πολύ εντύπωση,δεν είχα ξαναδεί τέτοιες γεύσεις,σίγουρα θα τις δοκιμάσω όμως τώρα! Και οι μπλούζες εξίσου όμορφες :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Τα Arizona να τα δοκιμάσεις θα σου αρέσουν πολύ! Και εγώ είχα ξαφνιαστεί όταν βρήκα τις συγκεκριμένες γεύσεις διότι πίστευα πως κυκλοφορούσαν μόνο στην Αμερική για αυτό και ενθουσιάστηκα τόσο!
    ♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τις συγκεκριμένες γεύσεις Arizona δεν τις έχω δοκιμάσει αλλά θα το κάνω σύντομα! χαχαχα Οσο για το ΒU δεν είμαι τόσο σίγουρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόόόσο πολύ που σου άρεσαν!♥ Πραγματικά τα συγκεκριμένα Arizona αξίζουν μια δοκιμή!
      Για το B.u. ιχα και εγώ αμφιβολίες αρχικά και για αυτό εξάλλου χρησιμοποιώ ένα πιο "υγιειννό " αποσμητικό από το φαρμακείο και το συγκεκριμένο το ψεκάζω πάνω από τα ρούχ


      Πάντως η μυρωδιά του είναι ΛΑΤΡΕΙΑ!!♡
      Φιλιά πολλάά♡♥

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^