Morning Routine For School ~collab edition w AfterSchool~

Γειαα σας!
Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη για το συγκεκριμένο άρθρο και αυτό γιατί όπως μάλλον καταλάβατε και από τον τίτλο είναι ένα collab! Αλλά δεν είναι ένα απλό collab είναι ένα collab με την υπέροχη Βάσια του Afterschool την οποία έχω ξαναανεφέρει σε πολλά άρθρα όμως ποτέ δεν είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι μαζί ως bloggers! Σκέφτηκα λοιπόν πως όπως στο youtube συνηθίζονται τα collabs μεταξύ youtubers γιατί να μην το κάνουμε αυτό και στο blogging; Έτσι το πρότεινα στην Βάσια και μιας και βρήκε την ιδέα πολύ πρωτότυπη αποφασίσαμε να συνεργαστούμε!

Στο σημερινό άρθρο η καθεμία από εμάς θα δείξει την πρωινή της ''ρουτίνα'' για μια συνηθισμένη μέρα στο σχολείο..!<3

Ναι καλά καταλάβατε! Είναι #BTSwIrene και #AfterSchoolGoesBackToSchool άρθρα για αυτό μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω hashtags!

Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά και στα παρακάτω:

Το blog της Βάσιας:AfterSchool
Το αντίστοιχο άρθρο της Βάσιας: -πατήστε την εικόνα-
http://schoolflowers.blogspot.gr/2015/08/morning-routine-for-school-collab.html

Γίνεται μέλος στο υπέροχο blog της Βάσιας here
Αν πάλι, έρχεστε από το blog της Βάσιας, ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη θα χαιρόμουν απίστευτα αν ρίχνατε μια ματιά και στα υπόλοιπα άρθρα μου και αν σας αρέσουν να γίνετε και μέλη της παρέας μας!:)

Αλλά ας ξεκινήσουμε με το σημερινό άρθρο...^^


Είναι μια Δευτέρα ένα ήσυχο πρωινό του Σεπτέμβρη..η ώρα είναι 7:20 και το ξυπνητήρι αρχίζει να χτυπά...

Το όνειρο μου διακόπτεται και αναρωτιέμαι ''γιατί ακούω τη μουσική του hawaii 5-0 στον ύπνο μου;'' μετά από κανένα 2λεπτο συνειδητοποιώ πως είναι το ξυπνητήρι μου και το κλείνω λέγοντας στον εαυτό μου ''νωρίς είναι ακόμα μπορείς να χουζουρέψεις άλλα 5 λεπτα!''


 Τα 5 λεπτά περνάνε σε μια στιγμή και το ξυπνητήρι ξαναχτυπά...
Αμάν πια, ώρα να σηκωθώ-λέω!
Αγουροξυπνημένη και ακόμα με τις πιτζάμες μου πίνω λίγο νερό και κατευθύνομαι στο μπάνιο.. Εκεί κάνω πάνω-κάτω ότι και όλος ο κόσμος πιστεύω.. ξεπλένω το πρόσωπο μου για να ξυπνήσω και έπειτα το σαπουνίζω με τον αφρό μου (τσέκαρέ τον στην Περιποίηση προσώπου για teengirls)..

 Όσο περιμένω ο αφρός να απορροφηθεί ψεκάζω τα μαλλιά μου με το σπρει κατά των ψειρών (τσέκαρέ το στην Summer hair-care routine) και και τα χτενίζω πολύ καλά! Έπειτα τα πιάνω μια χαμηλή αλογοουρά για να μην με ενοχλούν!

Αφού ξεπλυθώ πηγαίνω στο δωμάτιο μου να ταΐσω το ψάρι μου τον Rio (είναι ένας μπλε μονομάχος) και πάω κατευθείαν για πρωινό!

Μέχρι αυτή την ώρα έχουν ξυπνήσει και οι γονείς μου οπότε είτε βρίσκω το πρωινό έτοιμο είτε σχεδόν έτοιμο οπότε βοηθάω να στρωθεί...Για πρωινό πίνω πάντοτε μια κούπα με γάλα και τρώω μια φέτα ψωμί με διαφορετικά toppings κάθε φορά (μέλι, βούτυρο+μέλι, βούτυρο+μαρμελάδα, nutella) ή αν είμαι τυχερή και την προηγούμενη μέρα είχαμε φτιάξει βάφλες τρώω μια βάφλα..(δυστυχώς αυτό συμβαίνει σπάνια)

Αφού απολαύσω το πρωινό μου με την οικογένεια μου πηγαίνω να πλύνω τα δόντια μου! Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ την Apivita Total και είναι υπέροχη ούτε καυτερή, ούτε πολύ γλυκιά αλλά ούτε και άγευστη και επιπλέον καθαρίζει τα δόντια πολύ καλά! Αν έχω χρόνο θα χρησιμοποιήσω και οδοντικό νήμα αλλιώς θα το αφήσω για το βράδυ..

Στη συνέχεια ήρθε η ώρα για το OOTD (outfit of the day)..Τις ημέρες του Σεπτέμβρη αλλά και όποτε έχω χρόνο τα απογευματοβράδια είμαι προνοητική και έχω συνδιάσει τα ρούχα που θα βάλω από την προηγούμενη ημέρα! Έτσι βρίσκω έτοιμα τα ρούχα αλλά και τα αξεσουάρ που θα βάλω πάνω στην καρέκλα μου! Τα μαλλιά μου δεν τα πειράζω ποτέ..είτε τα έχω σπαστά αν το βράδυ έχω κοιμηθεί με πλεξούδα, είτε τα χτενίζω καλά και ίσως τα πιάνω με κάποιο τσιμπιδάκι είτε τα κάνω αλογοουρά (κυρίως αν έχω γυμναστική) Ας δούμε ποια ήταν η εμφάνιση μου εκείνη την ημέρα..

Πουκαμισάκι: έχω αντίστοιχο από το bershka (τσέκαρε το στο Tiny haul & 2 summer outfits)
Παντελόνι: bershka
Παπούτσια: white converse
Κολλιέ: accesorize
Τσιμπιδάκι μαλλιών: h&m
Ψεκάζομαι με το αποσμητικό B.U. candy love (τσέκαρέ το στα Monthly favourites: August) και είμαι έτοιμη!

Κάποιες μέρες φτιάχνω ένα σάντουιτς και άλλες αγοράζω κάτι από το κυλικείο! Πάντα όμως πριν φύγω ελέγχω πως στο σακίδιο μου (που είναι πάντα έτοιμο από την προηγούμενη μέρα για να μην βιάζομαι και κατά λάθος ξεχάσω κανένα βιβλίο) υπάρχουν τουλάχιστον 3ευρώ γιατί ίσως θέλω να πάρω ένα επιπλέον νεράκι, τσίχλες ή ίσως να προκύψει κάποιο 5ωρο-6ωρο και καμιά βόλτα στον Σκλαβενίτη (το σπίτι μου είναι 10 λεπτά από το σχολείο οπότε σε τέτοια περίπτωση δεν συμφέρει να τρέχω πίσω για να παίρνω χρήματα και κινητό). Κινητό δεν επιτρέπεται να έχουμε μαζί εκτός αν είναι απενεργοποιημένο οπότε το παίρνω μαζί μόνο αν κάποια βόλτα είναι κανονισμένη ή αν είναι Παρασκεύη που τότε πάντα κάτι τυχαίνει αλλιώς παίρνω μια τηλεκάρτα μιας και το σχολείο μου έχει καρτοτηλέφωνο! Ελέγχω επίσης πως έχω μαζί τα κλειδιά μου και ξεκινάω με τα πόδια για το σχολείο (εκτός αν έχω αργήσει ή βρέχει που τότε με πετάγεται κάποιος από τους γονείς μου)
 Το αριστερό σακίδιο το παίρνω στις εκδρομές ή όταν έχω 4ωρο και το δεξί το παίρνω τις καθημερινές!

Backpack Essentials
Και κάπως έτσι τελειώνει το πρωινό μου στο σπίτι καθώς φτάνω στο σχολείο και η...σχολική ρουτίνα ξεκινά..


Αυτή ήταν λοιπόν η πρωινή μου ''ρουτίνα''! Ελπίζω να σας άρεσε και να σας φάνηκε κάπως ενδιαφέρον! Μην ξεχάσετε να τσεκάρετε και αυτήν της Βάσιας<3

Αφήστε ένα σχόλιο λέγοντας μου πως σας φάνηκε το collab και αν θα θέλατε να δείτε κι άλλα γιατί εμείς πολύ θα θέλαμε να οργανώσουμε περισσότερα!
Επίσης μην ξεχάσετε να μου αφήσετε ιδέες και για άλλα άρθρα στα σχόλια ( και #BTSwIrene αλλά και άλλα)

Αυτά λοιπόν!
Φιλάκια πολλά και θα τα πούμε στο επόμενο άρθρο^^
Irene<3
 

13 σχόλια:

  1. Απλά υπέροχο Ειρήνη μου!!!♥♥Χάρηκα πααάρα πολύ που συνεργαστήκαμε!!Η "ρουτίνα" σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα!Μη σου πω καλύτερη απ' την δική μου!!Λάτρεψα το ψαράκι σου<3<3!!!!Και το outfit σου είναι on fleek!!!Λατρεύωωω το style σου!!!!Και τι ΤΕΛΕΙΑ τσάντα....Γενικώς όλα είναι υπέροχα και σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου πρότεινες το collab!!Ανυπομονώ και για το επόμενο!!;)Φιλιά πολλαααά!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσε! Και εγώ χάρηκα πάρα πολύ με το collab μα και ΛΑΤΡΕΨΑ το άρθρο σου σε καμία περίπτωση το δικό μου δεν ήταν καλύτερο..Χαχαχ ο Ρίο σε ευχαριστεί χδ. Είσαι πάρα πολύ καλή και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια- πραγματικά με χαροποιείς πολύ λέγοντας μου ότι σου αρέσει το outfit και το style μου^^ Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ! Δεν μπορώ και εγώ να περιμένω<3
      Φιλάάάάκια:))

      Διαγραφή
  2. Τέλειο άρθρο !!!!!!! Δεν σταματώ να διαβάζω το μπλοκ σου! Τα θέματα που αναφέρεσαι κατά την γνώμη μου είναι πολύ ενδιαφέροντα και μας αφορούν όλες! Ακόμα λάτρεψα το OODT σου και την τσάντα σου!!!!!!!(πολύ ωραία η ιδέα με τα links)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι απίστευτα που σου αρέσουν τα άρθρα αλλά και το blog μου και σε υπερευχαριστώ για τα καταπληκτικά λόγια σου! Τέλεια λοιπόν! Αφού σου άρεσε η ιδέα με τα link λέω να την καθιερώσω!
      Φιλάκια πολλά!:)

      Διαγραφή
  3. Όπως είπα και στην Βάσια,να σας συγχαρώ για αυτό το καταπληκτικό collab! Μου άρεσε απίστευτα πολύ,και νομίζω πως είναι το αγαπημένο μου άρθρο σας απο εδώ και πέρα χεχε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαιρόμαστε για αυτό! Ευχαριστούμε πάάρα πολύ για τα υπέροχα λόγια σου<3
      Φιλάκια^^

      Διαγραφή
  4. Γειά♥
    Έχεις τέλειο Blog έχω και εγ΄ένα και λέγετε: Stardoll-Poromenoi αν θέλεις μπορούμε να κ΄πανουμε μαζί κολαμπ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το blog και ελπίζω να δέχομαι συχνά τα όμορφα σχόλια σου! Επίσης η εγγραφή σου στο blog μου θα με χαροποιούσε απίστευτα<3
      Θα ήθελα να συνεργαστούμε σε ένα collab όμως το δικό σου blog έχει θέμα το stardoll και το δικό μου τα εφηβικά θέματα...Εγώ δεν γράφω πλέον για το stardoll οπότε δεν νομίζω να βρίσκαμε κάποιο κοινό θέμα..αν σκεφτείς όμως κάτι ενημέρωσέ με!:)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο θέμα, και η ιδέα για το collab με την Βάσια φοβερή! Αυτό με το ξυπνητήρι που λες στην αρχή το κάνω κι εγώ, κι έχω ΑΚΡΙΒΩΣ τις αντιδράσεις που περιγράφεις :D...
    Btw το OOTD και η τσάντα για τις έκδρομές είναι κα-τα-πλη-κτι-κά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^