Summer hair-care routine!

Hey you!
Το σημερινό άρθρο είναι λίγο μικρότερο και όπως σας υποσχέθηκα έχει να κάνει με μαλλιά!
Αρχικά είχα στο μυαλό μου να κάνω κάτι αντίστοιχο με την περιποίηση προσώπου για teengirls (το αντίστοιχο για μαλλιά) αλλά μιας και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία είπα να σας παρουσιάσω τι κάνω εγώ (my own routine) και κάποια δικά μου tips που με βοηθούν το καλοκαίρι!


Αρχικά θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας πως έχω κανονικά-λίγο λιπαρά μαλλιά, πολύ μακριά και με ελάχιστη ψαλίδα! Αυτά όμως ισχύουν υπό φυσιολογικές συνθήκες τον χειμώνα! Το καλοκαίρι η θάλασσα με το αλάτι, ο ήλιος και οι υψηλές θερμοκρασίες, ξηραίνουν τα μαλλιά, τα ωθούν στη δημιούργηση ψαλίδας και γενικά μόνο καλό δεν τους κάνουν!
Για αυτό και για το καλοκαίρι διαλέγω ένα σαμπουαν για ξηρά-ταλαιπωρημένα μαλλιά! Επίσης αποφεύγω τη χρήση conditioner για να μην τα βαρύνω και τους βάζω συχνότερα (3x την εβδομάδα)  ένα μαλακτικό που χρησιμοποιώ αραιότερα και τον χειμώνα.

Tips by me:
(δεν τα σκέφτηκα εγώ αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κατά καιρούς)
  • Προτιμήστε μια χτένα με αραιά δόντια! Ξεμπλέκει καλύτερα από οποιαδήποτε βούρτσα και δεν σπάει τα μαλλιά!
  • Μην λούζεστε καθημερινά! Το καλοκαίρι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο αν κάνετε μπάνιο στην θάλασσα καθημερινά αλλά προσπαθήστε το!
  • Χρησιμοποιήστε μια μαλακτική και ένα σαμπουαν για τον τύπο των μαλλιών σας! Το καλοκαίρι ωστόσο αν έχετε λιπαρά μαλλιά προτιμήστε ένα για κανονικά-ξηρά, αν έχετε κανονικά ένα για ξηρά-ταλαιπωρημένα και αν έχετε ξηρά μην παραμελείτε καθόλου το μαλακτικό!
  • Μην παραμελείτε το αντηλιακό μαλλιών! Ότι ισχύει για το σώμα ισχύει και για τα μαλλιά!¨
  • Ειδικά το καλοκαίρι που μπορείτε μην χρησιμοποιείτε μπιστολάκι!!! Αν είναι απολύτως απαραίτητο βάλτε ειδικό σπρέι προστασίας πριν!

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ το καλοκαίρι:
Σπρέι για προστασία από τις ψείρες! Το φοράω από όταν ήμουν μικρή αλλά κυρίως στην αρχή της χρονιάς και το καλοκαίρι! Έχω ακούσει πάρα πολλές περιπτώσεις που άνθρωποι (και πολλοί γνωστοί μου) κόλλησαν ψείρες από την παραλία! Η άμμος μπορεί να κρύβει πολλές εκπλήξεις οπότε καλού κακού το βάζω κάθε πρωί όταν χτενίζομαι! Εξάλλου η μυρωδιά του εξαφανίζεται γρήγορα και δεν είναι και ιδιαίτερα άσχημη! Για λεπτομέρειες πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεγαλώσει!
 Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη χτένα με αρκετά αραιά δόντια για να ξεμπερδεύω τα μαλλιά μου κάθε πρωί αφού βάζω το σπρέι που προανέφερα, πριν βγω για κάποια βόλτα και μετά το μπάνιο μου!
 Τρεις φορές την εβδομάδα μετά το μπάνιο και πριν χτενιστώ βάζω την συγκεκριμένη πολύ βολική, ευκολοφόρετη και αποτελεσματική μαλακτική από τον Schwarzkopf! Πατήστε στην εικόνα για να μεγαλώσει και να διαβάσετε με άνεση!
Το σαμπουάν μου!!! Υπέροχη μυρωδιά και πραγματικά τα κάνει πολύ μαλακά και ευκολοχτένιστα!
 
~ σε καμία περίπτωση δεν είμαι ειδική όμως όλα όσα ανέφερα παραπάνω λειτουργούν σε εμένα!~
 
Αυτά είχα να πω για αυτό το άρθρο!
Θα θέλατε να δέιτε ένα σύντομο άρθρο με 2 καλοκαιρινά συνολάκια που είχα φτιάξει πριν λίγο καιρό και είχα ξεχάσει εντελώς ή πιστεύετε πως είναι πλέον εκτός εποχής;
Αφήστε μου στα σχόλια εντυπώσεις και ιδέες για επόμενα άρθρα!
Φιλάκια πολλά
Irene<3
 




 

2 σχόλια:

  1. Υπέροχο άρθρο!!!
    Δεν ήξερα ότι η άμμος μεταφέρει ψείρες!=\
    Όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιείς είναι απαραίτητα και κυρίως για τα κορίτσια με μακριά μαλλιά!
    Και ναι,ανέβασε το άρθρο με τα συνολάκια!Δεν έχεις να χάσεις τίποτα;))
    Φιλάκια!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόόόόσο πολύ που σου άρεσε και ελπίζω πραγματικά να σε βοήθησε!
      Και εγώ δεν έχω πολύ καιρό που το έμαθα και θεώρησα πως πρέπει να ενημερώσω και άλλους! Μην τρομάζεις όμως! Δεν είναι απαραίτητο πως αυτό ισχύει για όλες τις αμμουδιές..απλά προτίμησε να μην ξαπλώνεις σε ψάθα για καλό και για κακό!
      Ααχ χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Τα συνολάκια θα τα συμπεριλάβω στο επόμενό μου άρθρο σε ευχαριστώ για την γνώμη σου:)
      Φιλάκια πολλά<3

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^