Tiny haul & 2 summer outfits!

Hi!
Σήμερα ήθελα πολύ να κάνω ένα άρθρο και μιας και μόλις επέστρεψα από μια μικρή βόλτα στο bershka της περιοχής που κάνω διακοπές είπα να κάνω ένα πολύ μικρό haul καθώς αγόρασα 3 μόνο πραγματάκια! Για να μην βγει όμως η ανάρτηση υπερβολικά μικρή θα συμπεριλάβω σε αυτήν και 2 καλοκαιρινά (ναι,καλοκαιρινά-ακόμη καλοκαίρι έχουμε!!) που σας είχα υποσχεθεί σε προηγούμενο άρθρο!

Let's get on with this post!

Αρχικά θα ήθελα να πω πως η καινούρια καλοκαιρινή-φθινοπωρινή κολεξιόν του bershka έχει πολύ ωραία πραγματάκια! Εγώ προσωπικά πήγα για να βρω βολικά, όμορφα και κατάλληλα για το σχολείο ρούχα που να είναι και μέσα στην μόδα και μπορώ να πω πως έμεινα πολύ ικανοποιημένη! Αλλά για να μην τα πολυλογώ ας δούμε τι αγόρασα:
 Αρχικά πήρα αυτό το μακρυμάνικο καρό πουκάμισο σε ένα υπέροχο κυπαρισσί χρώμα (ακριβώς το ίδιο υπάρχει και σε άλλα σχέδια και χρώματα). Είναι 100% βαμβακερό όμως η φόρμα του είναι λίγο μικρή..ιδιαίτερα προσέξτε τα μανίκια γιατί εμένα μου στο medium μου ήταν λίγο κοντά και αναγκάστηκα να πάρω το large.. Προσωπικά θα το φοράω σαν φλανελ πάνω από τοπάκια σαν αυτό που ακολουθεί παρακάτω ή θα το δένω στην μέση! Η τιμή του ήταν 14,95 ευρώ και δεν είχε έκπτωση!
 Στην συνέχεια πήρα αυτό το γκριζωπό  (ή για να είμαστε απόλυτα ακριβείς άσπρυδερό με πολλά γκρίζα ''νερά'') μπλουζάκι! Είναι πολύ ωραίο για το φθινόπωρο και την άνοιξη καθώς είναι λίγο μακρύτερο στην πλάτη όμως παραμένει crop Top..κατά την γνώμη μου είναι ιδανικό και για το σχολείο με ένα ψηλόμεσο παντελόνι και ένα πουκάμισο-φλάνελ! Η τιμή του ήταν 5,95 ευρώ και δεν είχε έκπτωση!
Τέλος, αγόρασα αυτό το πολύ ωραίο αμάνικο πουκαμισάκι σε ένα πολύ ευχάριστο  καρό σχέδιο..Είναι αρκετά μακρύ για αυτό εγώ (καθώς και η κούκλα στο μαγαζί) το είχαν δέσει! Ακόμα και δεμένο όμως το μάκρος του παραμένει φυσιολογικό (κάτω από τον αφαλό) κάτι που το καθιστά τέλειο με το σχολείο! Η τιμή του ήταν 12,95 ευρώ και δεν είχε κάποια έκπτωση!
 
 
 
Αυτό ήταν λοιπόν το haul-άκι!
Τώρα ας δούμε τα 2 συνολάκια..δεν θα επεξηγήσω κάτι γιατί φαντάζομαι πως είναι obvious!<3

 
Αυτά λοιπόν για το σημερινό άρθρο..
Πριν κλείσουμε θα ήθελα να μου γράψετε στα σχόλια:
1. Τι θα βάλετε στον αγιασμό! (Εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα ψηλόμεσο λεπτό παντελόνι τύπου τζιν με το τοπ και το μακρυμάνικο πουκάμισο που σας έδειξα στο σημερινό haul και με τα μαύρα keds μου!)
2. Τι παντελόνια φοράτε στο σχολείο όταν έχει ζέστη! (Σε εμάς δεν επιτρέπονται τα σορτσάκια και αυτό είναι πάντα ένα θέμα γιατί δεν θέλω να φοράω φόρμες κάθε μέρα αλλά ούτε και τζιν με τα οποία σκάω)
 
Πραγματικά θα με βοηθήσετε πολύ αν μου απαντήσετε στα παραπάνω:))
 
Φιλάκια πολλά-πολλά,
Irene<3
 

9 σχόλια:

  1. Υπέροχο haul!!♥Μου άρεσε πάρα πολύ το top,αλλά και το πουκάμισο είναι εξίσου λατρευτό!
    Τα outfits είναι καταπληκτικά,με τις κατάλληλες πινελιές και το δικό σου γούστο (φαντάζομαι) που είναι ακόμα πιο ωραίο!!;))

    Όσο για τις ερωτήσεις σου:
    1)Ψηλόμεσο τζιν,τα άσπρα all star μου,αλλά δυστυχώς δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω από πάνω:(
    2)Λοιπόν,αυτό είναι ένα θέμα που με απασχολεί και εμένα πολύ,αλλά θα σου πρότεινα βερμούδες ή κοντά κολάν (αφού δεν επιτρέπονται τα σορτσάκια και δεν θέλεις τζιν σε καθημερινή βάση!)Εγώ προσωπικά φοράω τζιν ακόμα και με ζέστη,γιατί δεν αισθάνομαι άνετα αν πάω με σορτσάκι!Δεν έχω κάνενα πρόβλημα και δε ζεσταίνομαι!(στο σχολείο)

    Αυτααά!!!!
    Φιλάκια πολλααααά!!!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσια μου είσαι πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το haul και τα συνολάκια ~πραγματικά τα σχεδίασα σύμφωνα με το γούστο μου και χαίρομαι που σου άρεσε!:))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου! Είμαι σίγουρη πως ο,τι και αν βάλεις θα είναι υπέροχο!:)
      Όσο για τα παντελόνια και εγώ κάθε φορά στα τζιν καταλήγω και στο τέλος τα συνηθίζω.
      Σε υπερευχαριστώ για το σχόλιο σου♥

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο haul + outfits!!!
    Το σακάκι που πήρες σκέφτομαι να το πάρω και εγώ
    Όσο για το τι θα φορέσω στον αγιασμό αποφάσισα το τζιν μου ένα μαυρο φανελάκι και τα μαυρα μου σταρακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν! Το πουκάμισο να το πάρεις! Πραγματικά είναι πολύ βολικό διότι μπορείς να το φοράς και πάνω από κάποιο τοπ αλλά και να το δένεις στην μέση..! Πολύ ωραία και βολική επιλογή Outfit είμαι σίγουρη πως θα δείχνεις πολύ ωραία!:)
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου και την εγγραφή σου-πραγματικά το εκτιμώ πολύ^^

      Διαγραφή
  3. η αληθεια ειναι πως δεν εχω ιδεα τι θα βαλω στον αγιασμο! Δεν το εχω σκεφτει ακομα. Εγω στο σχολειο απο παντελονια ως συνηθως φοραω τωρα που εχει ζεστη καπρι ή μπορει να βαλω και σορτσακι που ειναι λιγο πιο πανω απο το γονατο! Αλλιως ενα μακρυ παντελονι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως όλο και κάτι όμορφο θα επιλέξεις για να βάλεις! Παλιότερα φορούσα και εγώ κάπρι κολάν όμως τώρα πια δεν ταιριάζουν ιδιαίτερα με το στυλ μου! Όμως τα παντελόνια που λες είναι πολύ καλή ιδέα και πρέπει να βρω τέτοια μιας και εμάς μόνο σορτσάκια μέχρι το γόνατο μας αφήνουν να φοράμε όχι πιο κοντά..Σχεδόν πάντα ωστόσο καταλήγω στα μακριά τζιν ή σε άλλα μακριά κολλητά παντελόνια!:)
      Ευχαριστώ πολύ για την εγγραφή και το σχόλιο σου<3

      Διαγραφή
  4. Παρότι λίγα μου άρεσαν πολύ τα ρούχα που πήρες. Κυρίως το μπλουζάκι γιατί, αν και απλό νομίζω ότι σου επιτρέπει να το "μεταμορφώσεις" με πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς, αλλά και τα πουκάμισα είναι όμορφα! Σχετικά με τις ερωτήσεις...
    1. Δεν είμαι 100% σίγουρη ακόμα. Σκέφτομαι κάτι σε φούστα (γενικά δεν φοράω φούστες-φορέματα στο σχολείο, αλλά στον αγιασμό όλοι βάζουμε κάτι πιο "καλό"). Οπότε λέω να βάλω μια φούξια skater φούστα που έχω με ένα απλό τοπ ή άσπρο ή μαύρο, το τζιν γιλέκο που πήρα πρόσφατα και πέδιλα ή ίσως σταράκια. Παρεπιπτόντως και η δική σου εμφάνιση ακούγεται πολύ ωραία!
    2. Στο δικό μας σχολείο δεν έχουν θέμα με τα σορτσάκια αν δεν είναι- μμ πώς να το πω αυτό ευγενικά; - πολύ... αποκαλυπτικά, if u know what I mean, οπότε δεν έχω παρόμοιο πρόβλημα. Σε καταλαβαίνω πάντως. Θα μπορούσες να βάλεις μια βερμούδα αν σου αρέσουνε. Επίσης, αν είναι του στιλ σου, δοκίμασε ένα από αυτά τα αέρινα παντελόνια σε φαρδιά γραμμή, που φοριούνται και πολύ φέτος (δεν μπορώ να θυμηθώ πώς τα λένε, αλλά ελπίζω να κατάλαβες ποια εννοώ). Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά πρέπει να είναι αρκετά δροσερά. Επίσης αν έχεις έτσι πολύ κοριτσίστικο στιλ, κάνε τη διαφορά και βάλε μια μέρα μια κοντή φούστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν και σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου πραγματικά με βοήθησες πολύ!:)
      Φιλιά πολλά♥

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^