GRWU! First day of school! Collab edition!

Hello, hello!
Καλή σχολική χρονιά! Πως περάσατε στον αγιασμό; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να ευχαριστιέστε τις τελευταίες στιγμές του καλοκαιριού!
Σήμερα είμαι εδώ με ένα πολύ συναρπαστικό άρθρο που είχε προγραμματιστεί καιρό τώρα και επιτέλους ανέβηκε!:)
Αν δεν το έχετε καταλάβει και από τον τίτλο είμαι τόσο ενθουσιασμένη γιατί το συγκεκριμένο άρθρο είναι ένα collab!! Και μάλιστα ένα collab με την υπέροχη Βάσια του πολυαγαπημένου μου AfterSchool με την οποία είχα την χαρά να ξανασυνεργαστώ πριν από λίγο καιρό σε ένα ακόμη άρθρο: την πρωινή μας ρουτίνα για το σχολείο! Αν δεν το έχετε δει πατήστε εδώ!!
 Στο σημερινό άρθρο λοιπόν αποφασίσαμε να κάνουμε ένα Get Ready With Us για την πρώτη μέρα στο σχολείο! Θα σας δείξουμε τι βάλαμε, πως βαφτήκαμε και γενικά πως ετοιμαστήκαμε αυτήν την Παρασκευή!

Πριν ξεκινήσουμε θα ήθελα να σας ζητήσω να ρίξετε μια ματιά και στο άρθρο της Βάσιας καθώς το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα το μετανιώσετε!
 Τα link της υπέροχης Βάσιας:
Το blog της:AfterSchool
Το άρθρο της: (πατήστε την εικόνα)
http://schoolflowers.blogspot.gr/2015/09/grwm-first-day-of-school-collab.html
Γίνεται μέλος στο blog της: εδώ
Αν πάλι, έρχεστε από το blog της Βάσιας, γεια σας! Θα χαιρόμουν πολύ αν τσεκάρατε το blog μου και θα υπερχαιρόμουν αν γινόσασταν και μέλη<3 
Ας ξεκινήσουμε!

Το βράδυ της Πέμπτης κοιμήθηκα στο σπίτι της κολλητής μου της Αθηνάς (γνωρίστε την στο bff tag) ώστε το πρωί να ετοιμαστούμε μαζί και να πάμε στο σχολείο που πραγματικά είναι 5 βήματα από το σπίτι της!
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από το πρωί της Παρασκευής στις 8:00!

Ακούγοντας την μουσική του hawaii 5-0  καταφέρνουμε να σηκωθούμε από τα κρεβάτια μας και να πάμε σαν homelesses για πρωινό! (όπως καταλάβατε το πλύσιμο του προσώπου και το χτένισμα έπρεπε να περιμένουν για μετά!)!
Για εκείνη την μέρα επιλέγω φυσικά μια κούπα γάλα και ένα ψωμί με μαρμελάδα!

Έπειτα κατευθύνομαι προς το μπάνιο!Εκεί πλένω το πρόσωπο μου, χτενίζω τα μαλλιά μου και πλένω τα δόντια μου! Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες καθώς όλα αυτά τα αναφέρω στην πρωινή μου ρουτίνα για το σχολείο!

Μετά ήρθε φυσικά η ώρα να ετοιμαστούμε!
Εδώ είναι το outfit που επέλεξα:

Παντελόνι τύπου τζιν: Bershka
 
Crop Top: Bershka (δείτε το εδώ)
 
Πουκάμισο: Bershka (δείτε το εδώ)
Παπούτσια: Keds
 
(Είμαι φαν του bershka αν δεν το καταλάβατε ήδη χεχε)
Τα αξεσουάρ και το ''makeup'' που συνδίασα με το συγκεκριμένο outfit!:

 ~

Chocker: Accesorize (τελικά δεν το φόρεσα)
Thumb ring: δεν θυμάμαι:/
Watch: swatch
 
~
Γενικά δεν είμαι υπέρ του makeup στο σχολείο και συνήθως δεν φοράω τίποτα περισσότερο από λίγο lip balm και κάποιες φορές λίγη μάσκαρα ή consealer στην περίπτωση ενός ενοχλητικού στίγματος!
Για τον αγιασμό θεώρησα πως λίγη contack Powder και λίγη mascara ήταν αρκετά!
 
Μαλλιά:
Τα μαλλιά μου ξέχασα να τα φωτογραφήσω..
Πάντως τα είχα χωρίσει στην μέση είχα πιάσει μια μικρή μπροστινή τουφίτσα, την είχα στριφογυρίσει και την είχα στερεώσει με τσιμπιδάκια πάνω από το κάθε αυτί μου το καθένα! (ελπίζω να καταλάβατε στο περίπου)
 

Τέλος  βάζω lip balm και άρωμα, παίρνω το άδειο σακίδιο μου που θα γεμίσει με καμιά 20σαριά βιβλία και είμαι έτοιμη για να φύγω!

   

                                                                                                                             
                                                                                             
Ο αγιασμός ήταν στις 9:15 και πήγαμε από τις 9:00 με δύο φίλους μας!
Αφού τους χαιρετήσαμε όλους και έγινε ο αγιασμός πήγαμε να μοιράσουμε τα βιβλία! (αυτό ήθελα να το κάνω χρόνια τώρα και επιτέλους έγινε πραγματικότητα!)

(η εικόνα δεν είναι δικιά μου)

Μετά τον αγιασμό βγήκαμε μια 2ωρη βόλτα με την παρέα μου στις 2 πλατείες της περιοχής μου! Πήραμε froyo και συζητήσαμε χαλαρά!

Και κάπως έτσι κύλησαν οι ετοιμασίες για την πρώτη μέρα στο σχολείο!

Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε το άρθρο, πως περάσατε εσείς στον αγιασμό και φυσικά μην ξεχάσετε να δείτε τι έκανε η Βάσια-στο δικό της άρθρο!

Αυτά λοιπόν!
Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο άρθρο μου!
Φιλάκια πολλά,
Irene<3

8 σχόλια:

  1. Καλή αρχή στο σχολείο σου! Μόλις διάβασα και το post της Βάσιας! Αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog θα χαρώ πολύ!!!! http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, καλή αρχή και σε σένα! Χαχα τέλεια! Εννοείται πως θα κοιτάξω το blog σου γλυκιά μου!<3

      Διαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΟ!!!Λάτρεψα το τζιν και γενικά το outfit σου!!
    Η μέρα σου κύλησε πολύ ωραία! ;D
    Χάρηκα πάρα πολύ που ξανασυνεργαστήκαμε!Θα ήθελα να το ξαναεπαναλάβουμε!
    Πολλά φιλάκια και καλή σχολική χρονιά σου εύχομαι!! <33

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Και εγώ χάρηκα πάρα πολύ που ξανασυνεργαστήκαμε και εννοείται πως θα ήθελα πολύ να το επαναλάβουμε!
      Πολλά φιλάκια και καλή σχολική χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. υπέροχο άρθρο,όπως και το outfit που λάτρεψα!*_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σε ευχαριστώ πολύ!!! Και χαίρομαι που σου άρεσε το outfit!:))

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^