Όλοι μαζί μπορούμε-συναυλία!

Γειααα σας!!
Επιτέλους τελείωσαν τα σχολεία και έχουμε διακοπούλες!! Θα προσπαθήσω λοιπόν να ξαναρχίσω τα άρθρα καθώς όπως έχω πει επανειλημμένα λατρεύω το blogging απλά ο χρόνος μου είναι ιδιαίτερα περιορισμένος! Από τα τέλη λοιπόν του μήνα αυτού έως και τις αρχές του Ιουλίου θα προσπαθήσω να γράφω τακτικά..! Και αν δω πως τα άρθρα έχουν ανταπόκριση μέσα σε αυτές τις εβδομάδες θα συνεχίσω και το υπόλοιπο καλοκαίρι!
Σήμερα δεν ήξερα τι να σας γράψω για αυτό αποφάσισα να μιλήσω για μια υπέροχη δράση: το Όλοι μαζί μπορούμε και την συναυλία που διοργάνωσε χθες και στην οποία πήγα!

Φαντάζομαι πως θα ακούσατε για την χτεσινή συναυλία- πολλοί ίσως και να πήγατε καθώς το Καλλιμάρμαρο ήταν γεμάτο!
Εγώ πάντως πήγα μαζί με τις κολλητές μου και μια μεγάλη παρέα και περάσαμε υπέροχα!
Αρχικά, το Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο) ήταν όπως πάντα πανέμορφο όπως και η ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί! Το εισιτήριο για την συναυλία κόστιζε μόλις 5 ευρώ και η μόνη προϋπόθεση για να πας ήταν να έχεις μαζί σου μια σακούλα με τρόφιμα τα οποία στη συνέχεια θα δοθούν σε αυτούς που τα έχουν πραγματικά ανάγκη!
Όπως μάθαμε αφού τελείωσε η συγκέντρωση τροφίμων είχαν μαζευτεί περίπου 120 τόνοι τροφίμων- κάτι το καταπληκτικό και πραγματικά αξιοσημείωτο!

Στη συναυλία, την οποία διεύθυνε ο Σταύρος Ξαρχάκος του οποίου τα τραγούδια και ερμηνεύθηκαν, παρευρέθηκαν σπουδαίοι καλλιτέχνες όπως ο Μητσιάς, ο Πασχαλίδης, ο Κραουνάκης, ο Νταλάρας, η Αλεξίου, η Βιτάλη, η Πρωτοψάλτη, η Ζουγανέλη και η Σαϊα οι οποίοι αφιλοκερδώς τραγούδησαν γνωστά τραγούδια!
Προσωπικά δεν πολυακούω ελληνική μουσική, ωστόσο τα τραγούδια που είπαν ήταν όλα πολύ γνωστά και χαρούμενα και όλοι οι 40.000+ άνθρωποι που είχαμε συγκεντρωθεί τραγουδούσαμε μαζί με τους καλλιτέχνες! Οι ερμηνείες όλων των τραγουδιστών ήταν τέλειες- ιδιαίτερα μου άρεσε ο Νταλάρας, ο Πασχαλίδης και φυσικά η Πρωτοψάλτη- και η ορχήστρα έπαιζε επίσης πολύ ωραία!

Πραγματικά ήταν μια μαγική βραδιά και η όλη εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη!
Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την χθεσινή συναυλία και γενικότερα για τις δράσεις αλληλεγγύης του Όλοι μαζί μπορούμε οι οποίες είναι πραγματικά αξιοθαύμαστες! Αξίζει να ρίξετε μια ματιά γιατί με πολύ απλές πράξεις μπορείτε να κάνετε τη διαφορά και να βοηθήσετε τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη!

Αυτά είχα να πω για το σημερινό άρθρο!
Αν θέλετε γράψτε στα σχόλια τι άρθρα θα θέλατε να δείτε..έχω σκεφτεί κάποια Review βιβλίων αλλά ίσως να τα θεωρείτε βαρετά..Οπότε πείτε μου αν θέλετε να δείτε favourites, tags, q&a's ή ο,τι άλλο!

Φιλάκια πολλά και θα τα ξαναπούμε<3
Ειρήνη!
 

4 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά!!Η συναυλία πρέπει όντως να ήταν πολύ ωραία!Προσωπικά ούτε εγώ πολυακούω ελληνική μουσική αλλά έχω ξεχωρίσει πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες.Χαίρομαι πολύ που περάσατε τόσο ωραία και πάνω απ'όλα μετράει η καλή πράξη.Επίσης,μόλις είδα το άρθρο σου λέω πόσο συγχρονισμένες παίζει να είμαστε?!χαχα!Πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ που επέστρεψες στο blogging<3Και είμαι σίγουρη πως θα βρεθεί ανταπόκριση.Όσο για τις ιδέες για άρθα,θα ήθελα να δω αγαπημένα του μήνα και γιατί όχι και τα review των βιβλίων.Μπορείς επίσης να κάνεις τα must have του καλοκαιριού ή να προτείνεις προϊόντα που δοκίμασες και θέλεις να τα μοιραστείς μαζί μας;) Θα περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο άρθρο σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις υπέροχες ιδέες σου!! Φυσικά θα τις λάβω όλες υπόψιν μου!! Και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που επιστρέψαμε και οι δύο μας στο blogging και ανυπομονώ να γράψω νέα άρθρα αλλά και να διαβάσω τα δικά σου!!
      Φιλάκια πολλά♡♡

      Διαγραφή
  2. Καλή νέα αρχή με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα... Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Stroumfita μου, να 'σαι καλά!!
      Φιλάκια πολλά❤

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^