The social media Tag!

Hello hello!
Μετά από μια πολυήμερη απουσία μου είμαι και πάλι εδώ με ένα tag! Δεν είναι άλλο από το Social media tag το οποίο κυκλοφορεί πολύ γενικά και ελπίζω να μην το έχετε βαρεθεί!
Το συγκεκριμένο tag το πήρα από την Ελευθερία του Diary Of A Beauty Addict η οποία tagαρε όλες τις bloggers  που διάβασαν το ποστ της (μεταξύ αυτών φυσικά και εγώ, αφού δεν χάνω ανάρτηση της) και την ευχαριστώ πολύ!
Μπορείτε να δείτε εδώ τις δικές της απαντήσεις στο Social media tag!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!

 Disclaimer: οι εικόνες που ακολουθούν δεν μου ανήκουν για αυτό και φέρουν link που οδηγεί στην ιστοσελίδα προέλευσης τους!



Ποιά Social media χρησιμοποιείς;

Θα σας εκπλήξει, αλλά δεν χρησιμοποιώ τα πιο συνηθισμένα (Instagram, Facebook, Twitter)! Αντίθετα προτιμώ το google+, το tumblr, το youtube (βέβαια μόνο για να βλέπω βίντεο-δεν ανεβάζω εγώ), το blogger (το οποίο δεν ξέρω αν θεωρείται τελικά Social media καθώς έχω δει άλλους να το συμπεριλαμβάνουν και άλλους όχι) και πρόσφατα δημιούργησα λογαριασμό στο bloglovin ωστόσο δεν έχω προλάβει ακόμα να ασχοληθώ μαζί του μιας και έφυγα διακοπές..
 
  


Ποιο/ά ενημερώνεις πιο συχνά;
Το google+ στο οποίο μπορείτε να με βρείτε ως +Irene Swiftie 
Σε ποιο έχεις τους περισσότερους followers και σε ποιο τους λιγότερους;
Σε κανένα δεν έχω πάρα πολλούς! Ωστόσο τους περισσότερους στο G+ (93 τη στιγμή που γράφω αυτό το ποστ) και τους λιγότερους στο bloglovin αφού δεν έχω ασχοληθεί καθόλου ακόμα επομένως δεν με ακολουθεί κανείς! Αν θέλετε ωστόσο να με βρείτε στο bloglovin πατήστε εδώ!
 

Γράψε μια διάσημη εταιρία που ακολουθείς και μία που σε ακολουθεί σε κάποιο από όλα.
Δεν χρησιμοποιώ τα Social media για να ακολουθώ εταιρείες και ούτε με ακολουθεί και καμία! Ενδεικτικά θα μπορούσα να παραθέσω μερικούς youtubers, ηθοποιούς ή αθλητές που ακολουθώ και με ακολουθούν αλλά νομίζω πως θα ξέφευγα από την ερώτηση..!
Ποιό Social media πιστεύεις ότι βοηθάει περισσότερο bloggers και youtubers;
Σίγουρα όλα βοηθούν! Προσωπικά το google+ με έχει βοηθήσει πολύ! Ωστόσο πιστεύω πως το instagram και το twitter είναι και αυτά πολύ βοηθητικά καθώς είναι πολύ άμεσα!
Πόσες φορές τη μέρα ελέγχεις τα Social media σου;
Συ-νε-χώς! Δεν θα ήθελα να μετρήσω φορές γιατί θα ήταν υπερβολικά πολλές!


 Τι γνώμη έχεις για τους αγορασμένους followers;
Είναι απόδειξη πως κάποιος δεν είναι ικανός να κερδίσει ακολούθους με το υλικό που ανεβάζει και τον νοιάζει τόσο πολύ να φαίνεται ότι τον ακολουθούν πολλοί ώστε καταφεύγει σε τέτοιους τρόπους!  Κάτι το κατά τη γνώμη μου ανούσιο και βλακώδες!
 
Ποια είναι η πρώτη σου δημοσίευση;
 
Μετά από ένα 15λεπτο of scrolling down δεν κατάφερα να βρω την πρώτη μου δημοσίευση στο g+!
:( Την πρώτη μου ωστόσο ανάρτηση στο blog την βρήκα και την έχω αναφέρει πολλές φορές.. Δεν θα αφήσω όμως link καθώς δεν νομίζω να σας ενδιαφέρουν κάτι δωρεάν δωράκια στο stardoll που ίσχυαν πριν από 4 χρόνια lol..
Έχεις blockάρει ποτέ κανέναν ή σε έχει blockάρει κάποιος;
Τα τελευταία 2,3 χρόνια ευτυχώς δεν έχει γίνει από όσο ξέρω τίποτα από τα δύο.. Τώρα για πιο παλιά που ήμουν μικρότερη και δεν σκεφτόμουν και πολύ τι έκανα πιθανόν..
Ποιος είναι ο επόμενος σου στόχος για τα Social media σου;
 
Για όλα θέλω φυσικά να αυξηθούν οι followers μου, καθώς μου δίνουν να καταλάβω πως ο χρόνος που αφιερώνω έχει αξία και πως το υλικό που ανεβάζω είναι πραγματικά ενδιαφέρον! Ακόμη ένας στόχος είναι να αρχίσω από τον Σεπτέμβρη να χρησιμοποιώ το bloglovin και να διαχειρίζομαι το χρόνο μου έτσι ώστε και να ανεβάζω πράγματα που ενδιαφέρουν αλλά και να μην ξημεροβραδιάζομαι μπροστά σε μια οθόνη!

 
Αυτό ήταν λοιπόν το tag!
Με τη σειρά μου tagάρω τις:
Βάσια του After School
Μίρκα του Floral Blog
Μαρία του GirlStrategy 
Στρουμφίτα του Stroumfita Smurf
Μαρίνα του My World
Κάθε blogger που έχει όρεξη να το κάνει αλλά δεν έχει tagαριστεί ήδη από κάποιον...σε tagάρω εγώ!
Θα τα πούμε πολύ πολύ σύντομα με νέο άρθρο!
xoxo
Irene<3
 

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι έγινε, έδειχνα στην ξαδέλφη μου το blog και μάλλον κάτι θα πάτησέ γιατί δεν μπορώ πλέον να δω το περιεχόμενο του σχολίου σου:'(
      Ωστόσο νομίζω ότι πρόλαβα να το διαβάσω όλο..
      Χαίρομαι που σου άρεσε το tag και ανυπομονώ πολύ να το δω στο blog σου!
      Φιλάκια<3

      Διαγραφή
  2. Εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ από τις απαντήσεις σου!!Γράφεις τοοόσο ωραία^.^Φυσικά θα κάνω το tag!!Σ'ευχαριστώ που με σκέφτεσαι<3
    Συμφωνώ 100% στην απάντησή σου όσον αφορά τους αγορασμένους followers! Πολλά φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Σε ευχαριστώ πάρα πολύ- δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη με κάνεις!
      Πολύ χαίρομαι που θα το κάνεις, φυσικά ανυπομονώ να το δω και εννοείται πως σε σκέφτομαι καλέ<3
      Τέλεια που συμφωνούμε!!
      Φιλάκια πολλάαα♡

      Διαγραφή
  3. Για άλλη μια φορά πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες απαντήσεις! Ευχαριστώ πααάρα πολύ που με tagαρες, θα το κάνω σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Δεν κάνει τίποτα, σε tagαρα γιατί ήμουν σίγουρη πως και οι δικές σου απαντήσεις θα ήταν τέλειες και ήθελα πολύ να τις διαβάσω! Και πράγματι, δεν με διέψευσες!
      Φιλάκια<3

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα!!!
Σχολιάστε,πείτε την γνώμη σας,προτείνετε νέα θέματα και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!
Περιμένω τα σχόλια σας!
^-^